jsme ryze česká společnost
infolinka 7 dní v týdnu
800 111 555

Jak zvýšit prodejní cenu vlastní nemovitosti?

Rozhoduje inzerát!

Jak prezentovat nemovitost v době rostoucích cen nemovitostí? Velký zájem kupujících by rozhodně neměl vést k nedbalosti. Kupující v Praze jsou zvyklí na kvalitu a mnozí čekají na vhodnou nemovitost i déle než rok. Za druhé, s kvalitní prezentací nemovitosti máte šanci prodat svoji nemovitost za vyšší cenu. Amatérské inzeráty naopak zbytečně připravují prodávající o peníze.

S nemovitostmi je to na trhu podobné jako se všemi dalšími produkty – obal a reklama rozhodují o tom, který produkt si zákazník vybere, a významně ovlivňují také to, za jakou cenu budou klienti ochotni nemovitost koupit.

Skryté nebezpečí špatných inzerátů

S byty a domy se všichni kupující setkávají nejprve na realitních serverech, kde jednotlivé inzeráty mezi sebou soutěží o zájemce. Ti se rozhodují, na který inzerát zavolat. Fotografie a text rozhodují o tom, zda bude nemovitost považována za příliš drahou, překvapivě levnou, anebo bude odpovídat očekáváním.

Přesto ještě stále na realitních serverech najdeme celou řadu inzerátů zjevně amatérských – fotografie zájemce spíše odrazují, než lákají, texty jsou neúplné, zmatené, nebo dokonce lživé. Autory takových inzerátů bývají nejen nezkušení prodávající, ale bohužel taky nekvalitní realitní kanceláře.

Dobrým inzerátem přitom můžete zvednout prodejní cenu svojí nemovitosti. Pokud si naopak uděláte inzerát sami, později se budete divit, že o ni nikdo nemá zájem, nebo se naopak litovat, že jste nemovitost prodali možná rychle, ale zbytečně levně. Přitom právě špatná prezentace z ní udělala ležák nebo levné zboží. Klíčové je vylepšit fotografie a text, aby bylo možné nastavit optimální (vyšší) prodejní cenu.

REVOLUCE: Nejste spokojeni s kvalitou na trhu? JAK TO DĚLÁME MY

Umění realitní prezentace

Realitní inzeráty se píší speciálním slovníkem, který umožňuje rychle se orientovat v inzerátech a srovnávat je mezi sebou. Velká chyba, bohužel stále rozšířená, je lhát v inzerátech. Každá lež je přitom zárodkem budoucího zklamání – ať už to zájemci zjistí přes telefon, na prohlídce, nebo později, vzájemná důvěra je ztracená.

Dobrý inzerát naopak dokáže podat kompletní informace, které potřebují kupující k rozhodnutí, zda se vyplatí přijít na prohlídku. Ukáže přednosti vaší nemovitosti a nabídne různé možnosti využití bytu nebo domu tak, aby bylo zřejmé, pro koho je nabídka určena. Nic potom nebrání uzavřít rychlý obchod.

Kupní cenu si můžete dovolit navýšit, pokud máte jistotu, že inzerát uvidí co největší počet zájemců. Pak se mezi nimi jistě najde ten, komu bude vyhovovat právě vaše nemovitost a kdo bude ochoten zaplatit cenu v odpovídající výši. Tady mají realitní kanceláře jednoznačnou výhodu, protože efektivně investují do topování, tedy posunování inzerátu nahoru tak, aby byl stále mezi aktuálními. Zároveň budou inzerovat na vícero realitních serverech, MAXIMA REALITY každý inzerát vyvěsí na 12 serverech.

Co všechno pro vás umíme zajistit?   Vašich 11 kroků k prodeji nemovitosti.

Ale kupující nehledají bydlení jenom online. Rozhodující roli může sehrát velká plachta, kterou umístíte na svůj dům nebo do okna svého bytu, protože kupující velmi často už znají lokalitu, kde chtějí bydlet, a procházejí ji osobně (případně tam už bydlí v nájmu). Další si zase přečtou MAXIMA magazín, aby si prohlédli inzeráty tam, pěkně tradičně, jako se to dělávalo dřív.

Čas navýšit cenu

Když víte, že jste připraveni pro kvalitu inzerátu a prezentaci nemovitosti udělat maximum, můžete si dovolit přistoupit k nejdůležitějšímu kroku: navýšit prodejní cenu. Máme jednu špatnou a jednu dobrou zprávu. Ta špatná: nevyplácí se experimentovat. Nezkoušejte inzerovat jednou draze, podruhé podezřele levně. Inzerujte jen jednou a za tu správnou, odvážnou, ale realistickou tržní cenu.

Dobrá zpráva je, že MAXIMA REALITY nabízí zpracování profesionálního odhadu kupní ceny pro všechny majitele nemovitostí naprosto zdarma a nezávazně.

Jeden den nám vyplníte dotazník s parametry nemovitosti, hned druhý den vám zavolá realitní specialista s doporučenou částkou. A řekne vám také, o kolik se dá cena ještě navýšit, pokud se rozhodnete prodávat s MAXIMA REALITY a využít také nabídku home stagingu, přednostního topování na realitních serverech, profesionálních fotografií a dalších skvělých bonusů.

Fotografie prodává

Mezi realitními makléři se říká, že fotografie prodává. A vězte, že poznáte na první pohled rozdíl mezi vlastní fotkou z mobilu a snímkem profesionálního fotografa, který vlastní širokoúhlý objektiv a specializuje se na focení interiérů.
Správně zvolené fotografie potom zazáří mezi konkurenčními inzeráty.

Základem pro dobrou fotku je ovšem příprava interiéru, která musí předcházet focení. Zatímco dříve se doporučovalo trio: uklidit, rozsvítit a schovat rodinné fotografie, dnes umí realitní kanceláře mnohem víc.

Před focením přicházejí do vašeho bytu nebo domu designéři, kteří se specializují na tzv. home staging. Během několika hodin dokážou upravit váš interiér tak, aby byl atraktivní pro co nejširší okruh zájemců. Je-li vaše nemovitost prázdná, zapůjčí vám nábytek.

Díky home stagingu se odhalí plný potenciál vaší nemovitosti a pro zájemce bude snazší představit si, že se právě z těchto místností stane jejich budoucí domov. Zatímco rekonstrukce bytu se v žádném případě nevyplatí, pokud chcete ještě před prodejem zvýšit cenu své nemovitosti, home staging se vyplatí ve všech případech, zabere jen jedno odpoledne a získat ho můžete i zdarma.

Zeptejte se nás na home staging zdarma!
Volejte 800 111 555.

Vyhledávání v obsahu článků
Najdete nás i na sociálních mediích
Home staging

10 důvodů, proč se vyplatí home staging. Udělejte z vašeho bytu žádané zboží! Zjistit více